Jak reklamovat zboží
Zásilka se poškodila při přepravě
Dorazil nesprávný typ produktu nebo jste na zboží našli vadu?
Reklamaci prosím uplatňujte ihned, jak závadu objevíte. Pokud nám zasíláte reklamované zboží zpět, musí být hygienicky nezávadné.
Za vadu zboží dle platné legislativy nelze považovat změny vlastností, které vznikly:
• v důsledku nesprávného používání zboží
• nesprávně zvolené velikosti
• nedodržením pokynů k údržbě a ošetřování (například praním na vyšší teplotu nebo otáčky, než je uvedeno na štítku výrobku)
• mechanickým poškozením (např. protržení, odření, zatrhnutí)
• běžným opotřebením způsobeným obvyklým užíváním (například postupné onošení materiálu nebo seprání potisku)
Doporučujeme věnovat pozornost pokynům k údržbě, které jsou uvedeny na každém produktu a rovněž jsou zasílány společně s objednávkou.
Pro více informací o správné péči o oblečení doporučujeme přečíst si náš článek Jak správně prát sportovní oblečení, který Vám pomůže prodloužit životnost oděvu.
Pokud bude v rámci reklamace sjednáno vrácení zboží zpět k nám, můžete využít zaslání přes Zásilkovnu nebo na adresu. Nezapomeňte správně uvést náš email a telefon, aby nás přepravce mohl kontaktovat ohledně doručení.
Snadné zaslání přes Zásilkovnu
- HEXFIT. CZ, Kristýna Franková
- telefon: 735515640
- email: info@hexfit.cz
- odběrné místo Zásilkovny: Z-BOX Habrmannovo náměstí 794/5, 312 00, Plzeň - odkaz na pobočku
Zaslání na adresu
- HEXFIT. CZ, Kristýna Franková
- telefon: 735515640
- email: info@hexfit.cz
- Staniční 12, 312 00, Plzeň