Jak reklamovat zboží

Veškeré odeslané zboží pečlivě kontrolujeme a balíme, nicméně i tak se může stát chybička a proto je pro Vás samozřejmě k dispozici možnost dodané zboží reklamovat.

Zásilka se poškodila při přepravě

Viditelně poškozenou zásilku prosím nepřebírejte, nebo alespoň v případě převzetí uveďte v přepravním listu řidiče poznámku "převzato s výhradou", urychlíte tak vyřízení reklamace s dopravcem. Poškozený obal ani štítky prosím nevyhazujte a vše nám nafoťte a zašlete fotodokumentaci na info@hexfit.cz

Dorazil nesprávný typ produktu nebo jste na zboží našli vadu?

Vyplňte prosím reklamační formulář (nebo závady popište v textu emailu) a zašlete nám jej společně s fotografiemi závad na email info@hexfit.cz. Následně se Vám ozveme s řešením reklamace a sdělíme další postup. 
Reklamované zboží prosím nezasílejte sami zpět, dokud k tomu nebudete vyzváni.
Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 kalendářních dnů ode dne přijetí reklamace.
 

Reklamaci prosím uplatňujte ihned, jak závadu objevíte. Pokud nám zasíláte reklamované zboží zpět, musí být hygienicky nezávadné.

Za vadu zboží dle platné legislativy nelze považovat změny vlastností, které vznikly:

v důsledku nesprávného používání zboží
nesprávně zvolené velikosti
nedodržením pokynů k údržbě a ošetřování (například praním na vyšší teplotu nebo otáčky, než je uvedeno na štítku výrobku)
mechanickým poškozením (např. protržení, odření, zatrhnutí)
běžným opotřebením způsobeným obvyklým užíváním (například postupné onošení materiálu nebo seprání potisku)

Doporučujeme věnovat pozornost pokynům k údržbě, které jsou uvedeny na každém produktu a rovněž jsou zasílány společně s objednávkou.

Pro více informací o správné péči o oblečení doporučujeme přečíst si náš článek Jak správně prát sportovní oblečení, který Vám pomůže prodloužit životnost oděvu.

 
 
Ke stažení:
 

reklamační formulář

 

Pokud bude v rámci reklamace sjednáno vrácení zboží zpět k nám, můžete využít zaslání přes Zásilkovnu nebo na adresu. Nezapomeňte správně uvést náš email a telefon, aby nás přepravce mohl kontaktovat ohledně doručení.

Snadné zaslání přes Zásilkovnu

V aplikaci Zásilkovna vyplňte údaje o příjemci a zásilku zaneste na některé z podacích míst.
Údaje pro vrácení přes Zásilkovnu:
  • HEXFIT. CZ, Kristýna Franková
  • telefon: 735515640
  • email: info@hexfit.cz
  • odběrné místo Zásilkovny: Z-BOX Habrmannovo náměstí 794/5, 312 00, Plzeň - odkaz na pobočku

Zaslání na adresu

Zásilku zašlete kterýmkoliv dopravcem na naši adresu.
 
Údaje pro vrácení na adresu:
  • HEXFIT. CZ, Kristýna Franková
  • telefon: 735515640
  • email: info@hexfit.cz
  • Staniční 12, 312 00, Plzeň